Saturday, February 5, 2011

Aku syg ko!

salam...,
tiap hari aku rindu ko
tiap waktu aku ingt ko
tiap saat aku syg ko
tpi....,ko x tau semuer tu...
aku nak luahkan tpi...,tkt ko akan jauhkan diri ko dri aku...
setiap saat aku syg ko, aku x nak kehilangan ko walaupon ko bkn milik aku...
aku tau spew aku....x lyk tuk memiliki ko...
skarang pon,kiter dh x berhubung...rindu sgt gelak tawa ko,rindu sgt time ko merajuk..kha5..
kini,aku x dpt lgi dengar suare ko, x dpt tengok senyumn mnis ko...
ko mkin pergi...
jauh dri pelukan ku...
jauh dan terus menjauh dri aku...
terus terang aku ckp,.....aku rindu ko!
                                    aku syg ko!
                                    aku cinterkan ko!
ku harap ko bleh mendengari jeritan ku ini...
hmmm......klu ko x leh cinterkan aku,xpe. cinterkan x leh dipakse2... tpi tolonglah jgn tinggalkan aku...
aku memerlukan ko disisi ku...
dengarkan aku...

6 comments: