Friday, February 4, 2011

Best giler hari ni...(5 FEB 2011)

Hari ni,pagi2 lagi aku dah kne bangun...
lepas mandi terus betolak. pegi kilang ayah aku dulu...sbb ayh aku nak bereskan kerje dier,sambil2 tunggu ayah aku buat keje,member ayah aku bkkkan com untuk aku...tpi,boring sbb x leh bkk fb...huhu...hanyer dpt bkk blog je...
dlm setengah jam aku check it out blog org,aku gi tingkat atas...tengok abg aku maen ping pong...ngan member ayh aku... kha5! kelakar !...
pastu kirotang gi THE MINES...best...gi maen bowling...
aku mler2 masok longkang....firts time maen kot!
tpi ,kli keduer aku maen....teros straight!!!!....kha5!...aku berase agk bangge ketike itu...hehehe
pastu,dh x straight dh.......asyik msok longkang jer....kha5!
lps hbs maen, kitorang round2 kt THE MINES...pastu gi maen game. aku lumbe kerete ngan abg aku....aku mng lor!!...kha5!...
pastu....
kitorang balik lor...penat seyhh....tpi best!!







No comments:

Post a Comment